+380 (93) 656-78-83
O-shop

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Виявили, що товар не той, не подобається, бракований? 1. Пишіть нам або телефонуйте. 2. За можливістю відправте нам фото браку на товарі. 3. Повернення товару можливе впродовж 14 днів згідно з законом про захист прав споживачів. Бажано, щоб товар не був у користуванні, і мав паковання 4. Упаковуйте в рідну коробку та відправляєте поштову службу. Паковання служби має бути надійним, щоб не пошкодити товар додатково. 5. Якщо хочете повернути товар, тому що не сподобався або замінити,та ви вже забрали товар із поштової служби, тобі нові транспортні витрати в цьому разі лягають на вас. Якщо товар із браком ви віддали нам фото браку, то транспортні витрати на нас. 6. Гроші повертаємо на будь-яку зазначену вами під час зв'язку з нами картку якомога швидше впродовж 24 годин. Товар не підлягає обміну: – вийшли 14 днів з моменту, як забрали товар із пошти; - немає рідної упаковки; - є сліди використання товару.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner